Toegankelijkheidsverklaring

Algemeen

Stichting Veul Diech Good wil zich inzetten om voor iedereen haar website toegankelijk te maken en te houden. Dit, omdat wij vinden dat iedereen recht heeft op een goede, ongehinderde en toegankelijke informatie. Wij geloven erin dat iedere persoon het recht heeft om in waardigheid te leven, gelijk is aan een ander, hetzelfde comfort mag verwachten en onafhankelijk van anderen moet kunnen functioneren.

Deze rechten vinden we ook terug in het VN verdrag voor mensen met een handicap, dit trad op 14 juli 2016 in werking. Doel van dit verdrag is het bevorderen, beschermen en waarborgen van de mensenrechten van mensen met een handicap.

Het Accessibility Menu laden

Het accessibility menu bevindt zich rechtsboven in de hoek van de website op de homepagina (herkenbaar aan het icoontje voor gehandicapten) en kan geladen worden door erop te klikken. Indien u erop geklikt hebt, wacht u dan a.u.b. totdat het menu geladen is.

Disclaimer

Ondanks al onze inspanningen om onze hele website toegankelijk te maken, kan het voorkomen dat er toch iets niet goed werkt. Dat kan voorkomen doordat er nog niet de juiste technische oplossing voor is gevonden.

Accessibility op Stichtingveuldiechgood.nl

Wij gebruiken de UserWay Website Accessibility Widget die geleverd wordt door een betrouwbare accessibility server. De software staat ons toe om te voldoen aan de eisen van de Web Content Toegankelijkheid Website (WCAG 2.1).

We zijn er voor u!

Mocht u problemen ondervinden met een bepaalde inhoud op de website Stichtingveuldiechgood.nl of u heeft hulp nodig neem dan a.u.b. contact met ons op, we helpen u graag.

Email: info@stichtingveuldiechgood.nl