Aanmelden als vrijwilliger

Vrijwilligersbeleid is voor ons: het geheel dat nodig is om vrijwilligers tot hun recht te laten komen op een zodanige manier dat de doelstelling van onze stichting daarmee gediend wordt.

Met andere woorden vrijwilligers zijn belangrijk voor ons. Immers alleen gezamenlijk kunnen wij ervoor zorgen, dat de doelgroep geholpen wordt. Dus we vormen samen een team. Ons team bestaat op dit moment uit 55 vrijwilligers.

Onze stichting hanteert een vrijwilligersreglement, gebaseerd op de kernwaarden van onze organisatie en het feit dat alle vrijwilligers elkaar respecteren en wij dat ook naar derden toe doen. Iedereen is gelijk en krijgt ook dezelfde kansen. Belangrijk is ook dat erin staat dat we niet aanzetten tot haat en discriminatie en dat we binnen onze stichting niet gediend zijn van intimidatie op welke manier dan ook. Kortom we gaan op een goede manier met elkaar om en naar derden toe.

Mocht u zich willen aanmelden als vrijwilliger, dan klik hieronder op de link, deze opent in een nieuw venster en van daaruit kunt u rechtstreeks online een formulier invullen om u aan te melden als vrijwilliger. Indien u zich aanmeldt geeft u ons toestemming om uw gegevens te verwerken, zie hieronder ons privacyreglement:

Nadat u op verzenden heeft gedrukt, dient u uw e-mailadres nog te bevestigen dan is uw aanmelding definitief. U mag binnen 5 werkdagen een eerste reactie verwachten.