Ons Uitvoeringsteam

Didi Greefhorst

Hallo allemaal, Ik ben Didi Greefhorst. Ik woon in Bunde, samen met mijn man Reno. Ik ben moeder van 3 zonen. Ik ben al lang bezig in het vrijwilligerswerk (o.a. scouting) en ben voorzitter van Intercamp Nederland. Meermaals heb ik mee geholpen bij de realisatie van projecten bij “ Stichting Veul Diech Good” en toen zij een uitvoeringsteam wilden oprichten, heb ik me hiervoor aangemeld. Om zodoende het bestuur te kunnen ondersteunen. Ik hoop veel voor de stichting en voor de mensen die het nodig hebben te kunnen bereiken, Groetjes Didi

Wendy Brand

Hallo allemaal, Ik ben Wendy Brand. Ik woon in Ulestraten, samen met mijn partner Marco. Ik ben moeder van 2 jongens, Levi en Bram. Ik ben werkzaam als Eerst Verantwoord Verzorgende in een verpleeghuis voor ouderen. Dit doe ik 28 uur in de week. Ik sta graag voor anderen klaar en help graag, daar waar ik kan. Zo ben ik ook bij “ Stichting Veul Diech Good” gekomen en heb ik geholpen in 2017 met de kerstpakketten actie. Om dit verder uit te breiden en nadat de stichting mij had gevraagd of ik interesse had voor het uitvoeringsteam en het ouderenproject, ben ik hiermee gestart. Groetjes en Tot ziens!

Annie Smeets

Hoi, ik ben Annie en woon in Maastricht. De armoede in Nederland raakt mij enorm. Daarom heb ik mij voorgenomen om mij in te zetten hiervoor en te doen wat in onze macht ligt met deze doelgroep. Ik voel mij voldaan als wij dat leed kunnen verzachten. Dat is de reden dat ik deze prachtige groep ben ingestapt en me volledig inzet voor dit mooie doel! groetjes Annie

Bianca Houten

Hoi, Ik ben Bianca en woon in Maastricht. Ik heb me aangemeld voor het uitvoeringsteam omdat ik graag wil bijdragen en mijn handen uit de mouwen wil steken voor alle mensen die het hard nodig hebben. Dat doe ik met veel liefde en plezier. Graag tot ziens!

En alle overige mensen

Er zijn uiteraard veel meer vrijwilligers bij ons actief, maar niet iedereen wil in de bekendheid zijn en willen dat hun privacy gewaarborgd blijft en uiteraard geven wij daar gehoor aan.