Hoe kunnen bedrijven ons helpen ?

Stichting Veul Diech Good is aangewezen door de Belastingdienst vanaf 1 september 2016 als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Daardoor zijn uw giften aan onze stichting onder bepaalde voorwaarden aftrekbaar van de belasting.

Voor u als ondernemer is belangrijk dat er steeds meer wordt gesproken over MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen). Veel bedrijven richten zich op winst voor mens, maatschappij en milieu. Wilt u uw organisatie aan Stichting Veul Diech Good verbinden? Dan bent u van harte welkom. Een goed doel steunen versterkt het imago van uw bedrijf en kan bijdragen aan teambuilding indien u uw medewerkers hierin betrekt.

Online een actie organiseren voor Stichting Veul Diech Good

Op ons actieplatform (onder het tabblad kom in actie) kunnen u of uw medewerkers zelf een actie starten, die u ook zou kunnen verbinden aan een evenement binnen uw bedrijf (zoals bijvoorbeeld de kerstviering of een jubileum of een personeelsfeest). Deze actie kunt u delen onder uw medewerkers, via sociale media, familie, vrienden en kennissen.

Zelf geld overmaken

Kunt u op bankrekeningnummer IBAN NL 26 INGB 0007 4252 90 ten name van Stichting Veul Diech Good te Bunde.

Ook kunt u, indien u onze Stichting wilt steunen hieronder een rechtstreekse online donatie doen, via een beveiligde verbinding.

Help ons met uw bijdrage om mensen te helpen die dat echt nodig hebben, dank u wel!

Schenken met belastingvoordeel

Stichting Veul Diech Good is aangemerkt als ANBI instelling bij de belastingdienst, een gift is fiscaal aftrekbaar. Het voordeel van schenken aan ANBI’s is dat de gift geheel of gedeeltelijk in aftrek gebracht kan worden op het belastbaar inkomen. De Belastingdienst betaalt dus mee aan de gift. Door slim gebruik te maken van het belastingvoordeel, is het mogelijk om meer te schenken met hetzelfde geld omdat de Belastingdienst na aangifte inkomstenbelasting het verschil terugbetaalt.

Hieronder in de tabel kunt u rechtstreeks uw belastingvoordeel berekenen.

Uiteraard kunt u ons ook sponsoren in natura, in goederen die wij – om onze doelgroep te kunnen helpen - heel goed kunnen gebruiken.

Belangrijke gegevens die u nodig heeft bij het doen van een gift

Fiscale naam: Stichting Veul Diech Good
Het RSIN nummer (fiscaal nummer) van Stichting Veul Diech Good is: 856645035

Voor een vast bedrag (vanaf 500 euro) per jaar, kunt u ook vriend van Stichting Veul Diech Good worden, u ontvangt dan een mooie badge voor op uw website, hieronder vindt u de badge.

Mocht u vragen hebben of graag met ons willen overleggen, hoe u ons het beste kunt helpen of wat u het beste kunt doneren neem dan contact met ons op, wij staan u graag te woord. Welke manier u ook kiest om ons te helpen, alvast heel hartelijk bedankt namens onze doelgroep!

Hoe kunnen particulieren ons helpen ?

Fijn, dat u er ook over nadenkt om een donatie te doen, iedere euro is er eentje en alle kleine beetjes helpen. Giften zijn onder bepaalde voorwaarden aftrekbaar van de belasting, zie hierboven.

Ook kunt u hieronder rechtstreeks (online) doneren in een beveiligde omgeving. Dat kan al vanaf 5 euro en met diverse betalingsmogelijkheden.

Op ons actieplatform (onder het tabblad kom in actie) kunt u zelf een actie starten, die u zou kunnen verbinden aan doneren voor het goede doel in plaats van cadeautjes ontvangen zoals bijvoorbeeld een verjaardag, een geboorte, een feest, of een evenement met uw vrienden en familie, of een andere leuke actie. Deze actie kunt u delen via sociale media, familie, vrienden en kennissen.