Hoe kunt u ons helpen ?

Stichting Veul Diech Good is aangewezen door de Belastingdienst vanaf 1 september 2016 als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Daardoor zijn uw giften aan onze stichting onder bepaalde voorwaarden aftrekbaar van de belasting.

Wilt u uw organisatie aan Stichting Veul Diech Good verbinden? Dan bent u van harte welkom. Een goed doel steunen versterkt het imago van uw bedrijf en kan bijdragen aan teambuilding indien u uw medewerkers hierin betrekt.

Online een actie organiseren voor Stichting Veul Diech Good

Op ons actieplatform (onder het tabblad kom in actie) kunnen u of uw medewerkers zelf een actie starten, die u ook zou kunnen verbinden aan een evenement binnen uw bedrijf (zoals bijvoorbeeld de kerstviering of een jubileum of een personeelsfeest). Deze actie kunt u delen onder uw medewerkers, via sociale media, familie, vrienden en kennissen.

Zelf geld overmaken

Kunt u op bankrekeningnummer IBAN NL 26 INGB 0007 4252 90 ten name van Stichting Veul Diech Good te Bunde.

Ook kunt u, indien u onze Stichting wilt steunen hieronder een rechtstreekse online donatie doen, via een beveiligde verbinding.

Schenken met belastingvoordeel

Stichting Veul Diech Good is aangemerkt als ANBI instelling bij de belastingdienst, een gift is fiscaal aftrekbaar. Het voordeel van schenken aan ANBI’s is dat de gift geheel of gedeeltelijk in aftrek gebracht kan worden op het belastbaar inkomen. De Belastingdienst betaalt dus mee aan de gift. Door slim gebruik te maken van het belastingvoordeel, is het mogelijk om meer te schenken met hetzelfde geld omdat de Belastingdienst na aangifte inkomstenbelasting het verschil terugbetaalt.

Hieronder in de tabel kunt u rechtstreeks uw belastingvoordeel berekenen.

Uiteraard kunt u ons ook sponsoren in natura, in goederen die wij – om onze doelgroep te kunnen helpen - heel goed kunnen gebruiken. Voorbeelden: bijdragen in natura: speelgoed, bonnen voor een dagje uit naar bijvoorbeeld een pretpark, de dierentuin, het zwembad, de bioscoop. Ook houdbare producten voor onze jaarlijkse grote kerstactie zijn van harte welkom.

Belangrijke gegevens die u nodig heeft bij het doen van een gift

Fiscale naam: Stichting Veul Diech Good
Het RSIN nummer (fiscaal nummer) van Stichting Veul Diech Good is: 856645035

LEGE INKTCARTRIDGES VOOR STICHTING VEUL DIECH GOOD

U kunt uw inktcartridges recyclen, dat is goed voor het milieu.

Wij doen mee aan het 123inkt.nl recycleprogramma.

Hier heeft u de mogelijkheid om kosteloos uw lege inktcartridge in te leveren tegen een vergoeding. Deze vergoeding kunt u doneren aan Stichting Veul Diech Good.

KENT U DE DONEERBON AL?

De doneerbon wordt steeds populairder. U kunt hiermee uw werknemers, relaties, collega's of kennissen verrassen, ten behoeve van het goede doel!  Ook onze stichting doet hieraan mee.

Mocht u vragen hebben of graag met ons willen overleggen, hoe u ons het beste kunt helpen of wat u het beste kunt doneren neem dan contact met ons op, wij staan u graag te woord. Welke manier u ook kiest om ons te helpen, alvast heel hartelijk bedankt namens onze doelgroep!

NALATEN AAN STICHTING VEUL DIECH GOOD

Als u bezig bent met uw nalatenschap, wilt u wellicht iets nalaten aan een goed doel. U kunt onze stichting opnemen in uw testament. Hieronder een beschrijving van de manier waarop u dat kunt doen.

Regel uw nalatenschap eenvoudig online

Stichting Veul Diech Good werkt samen met DoeHetZelfNotaris.nl. Daar regel je online, overzichtelijk en voor een laag bedrag, een testament, legaat, en/of een meerjarige schenking. DoeHetZelfNotaris werkt samen met notarissen in heel Nederland. Door deze samenwerking kunt u tegen een laag tarief Stichting Veul Diech Good opnemen in een legaat of testament. Er is altijd een notaris bij u in de buurt. Kijk voor het maken van een akte op https://www.doehetzelfnotaris.nl/goede-doelen/stichting-veul-diech-good/