Stichting Veul Diech Good Hart voor Zuid-Limburg

Hart voor Zuid-Limburg

Uitje Bobbejaanland zaterdag 21 oktober 2023 (U kunt zich niet meer opgeven het is vol!)

Op zaterdag 21 oktober (herfstvakantie) vertrekken wij om 08.15 uur vanaf Stadion de Geusselt met 3 bussen naar Bobbejaanland in België. Er kunnen 150 personen mee.

Deze actie wordt o.a. mede mogelijk gemaakt door Stichting Armoedefonds en meerdere partijen, waarvoor onze hartelijke dank!

Bij Bobbejaanland in België heb je de tijd van je leven. Veel attracties, voor de allerkleinsten tot de aller stoerste van het gezin is er meer dan genoeg te beleven. Achtbanen en sprookjesachtige attracties tot events en shows op het park. Dus plezier voor groot en klein! Er zijn meer dan 40 attracties. De attracties zijn ingedeeld in 3 categorieën, intens, matig en rustig.

De attracties die onder de categorie 'rustig' horen zijn vaak voor de kleine kinderen. De attracties met het label 'matig' zijn voor de wat oudere kinderen. De "intense" attracties zijn voor stoere kinderen.

Kinderland

Kinderland is een groot overdekt speelparadijs, verdeeld over 3 verdiepingen. Hier vind je niet alleen een speeltuin maar ook indoor attracties. Zo stap je in een ballonvlucht, bots je in stoere botsauto's of draai je eindeloos veel rondjes in een van de draaimolens.

Maar dat is nog niet alles! Als wij erheen gaan is er Halloween in het park! Dus ook hiervoor kun je kiezen en ook dit is in 3 categorieën. Wij denken dat er die dag voor iedereen genoeg keuze  is om een leuke dag te hebben!

Daarnaast is dit een volledig verzorgde dag, dus voor eten en drinken wordt gezorgd.

VOORWAARDEN DIE GELDEN VOOR DEZE BUSREIS:

In eerste instantie is deze busreis bedoeld voor gezinnen met kinderen. Dat betekent niet dat u zich als koppel, alleenstaande, oudere of anderzijds niet mag aanmelden. Maar als er teveel aanmeldingen zijn, dan gaan gezinnen met kinderen voor!

U kunt zich aanmelden door hieronder het formulier in te vullen en dat kan tot en met zondag 8 oktober 2023, hierna kunt u zich NIET meer aanmelden!

Van u wordt verwacht dat u de juiste gegevens verstrekt, zowel uw email als telefoonnummer moet kloppen (ook voor eventuele calamiteiten), want u ontvangt uiterlijk op vrijdag 13 oktober een bevestigingsbrief of u mee kunt gaan. Deze brief bevat ook verdere informatie/instructies voor die dag.

Voor ieders veiligheid (want er is nog steeds corona) wordt voordat men de bus instapt de temperatuur opgemeten en ontvangt u een alcoholdoekje om de handen mee te ontsmetten, dit geldt voor iedereen die de bus ingaat. Uiteraard geldt handen ontsmetten ook voor de terugreis. Indien iemands temperatuur te hoog is, dan mag deze persoon helaas niet mee!

Van ons uit gaan er 4 gecertificeerde bedrijfshulpverleners mee op reis, dus we zijn ingericht om directe medische hulp te kunnen verlenen. Ook in Bobbejaanland zijn wij ter plaatse en Bobbejaanland zelf heeft ook een EHBO post.

Wij willen ieders veiligheid kunnen garanderen en rekenen hiervoor op uw begrip!

Vertrek: aanwezig zijn bij Stadion de Geusselt uiterlijk 08.00 uur, vertrek 08.15 uur (en dan wordt er ook vertrokken) voorziene aankomst rond 10.00 uur.

Terugreis: 16.45 uur aan de bus zijn en vertrek naar huis is om 17.00 uur.

Indien u zich opgeeft voor dit uitje naar Bobbejaanland verklaart u zich akkoord met bovenstaande regels!

Overige informatie ontvangt u in de bevestigingsbrief.

Voor vragen kunt u contact opnemen met onze administratie bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 12.30 en 16.30 uur telefoon: 043-8524466.

E-mailen
Bellen