Inruil &Weggeefmarkt op 29 en 30 juni 2022

Beste mensen,

Op 29 en 30 juni 2022 organiseert onze stichting een inruilmarkt en weggeefmarkt voor onze geregistreerde cliënten (die up to date zijn met hun gegevens).

In de afgelopen twee jaar konden wij vanwege Corona helaas geen grote bijeenkomsten organiseren, zo was er tot twee keer toe een zeer grote kerstmarkt (in voorbereiding) in het MECC. Helaas hebben we als bestuur dat idee moeten laten varen, omdat de veiligheid voorop stond van onze vrijwilligers en onze doelgroep.

Daarom is er nu de inruil & weggeefmarkt. Om niet teveel mensen bij elkaar te brengen (want corona waart nog steeds rond) mag 1 persoon per gezin onze weggeefmarkt bezoeken. Hierbij vragen we u beleefd om elkaar niet te verdringen maar een bepaalde afstand te houden tot elkaar. Uiteraard houden we rekening met corona en is handen ontsmetten aan de entree verplicht, tevens worden er niet teveel mensen tegelijk (maar gedoseerd mensen naar binnen gelaten).

U dient zich voor deze weggeefmarkt aan te melden (onderaan de pagina).

Maar we beginnen eerst op 29 juni 2022: dan stellen we u in de gelegenheid om tussen 12.00 en 16.00 uur nog goede spullen die u zelf niet meer gebruikt of over heeft voor de weggeefmarkt te doneren. Zo werken we dus met het principe van de doelgroep voor de doelgroep. (hiervoor hoeft u zich NIET aan te melden).

Het adres voor de Inruil & weggeefmarkt is: Trefcentrum Witte Vrouwenveld, Edisonstraat 4, 6224 GK Maastricht (in de grote zaal).

Wat kunt u NIET inleveren?

Geen grote stukken: zoals bedden, matrassen, witgoed, kasten en meubels.

Wat kunt u WEL inleveren?

Kleingoed: zoals huishoudelijke artikelen, kleine elektrische apparaten MITS werkend en schoon! Conserven en blikgoed, pasta, rijst en andere houdbare etenswaren die NIET over datum zijn, maar die u zelf over heeft (geen maaltijden). Speelgoed voor de kinderen mits compleet, schoon en niet kapot. Kleding, textiel en schoenen indien niet stuk, nog netjes en voor zover van toepassing gewassen, dat geldt ook voor knuffels. Gebruiksvoorwerpen, boeken en snuisterijen het is welkom!

Kortom alle nog goede spullen die bij u in de kast staan en waar een ander blij van wordt die weinig te besteden heeft. Alle ingeleverde spullen worden ter plekke gecontroleerd.

Voor alle spullen geldt: indien deze, incompleet of kapot zijn c.q. niet gewassen zijn worden deze NIET aangenomen! Dus brengt u a.u.b. alleen goede spullen en bedenk dat u iemand anders uit de doelgroep er blij mee moet kunnen maken.

Weggeefmarkt 30 juni 2022

Het principe van de weggeefmarkt is binnenkomen, rondkijken, meenemen en weggaan. Dus u loopt langs alle tafels weer richting uitgang. En op is op! Vergeet u a.u.b. niet om een grote tas mee te nemen! Wat vindt u op de weggeefmarkt? (met dank aan Stichting Armoedefonds, Nationaal Fonds Kinderhulp en overige sponsoren.)

Voor ieder kind dat u heeft mag u een beer meenemen, ook is er speelgoed en verloten wij die dag een mooie nog goede kinderfiets. Er is diverse kleding, accessoires en make-up, huishoudelijke artikelen, gebruiksvoorwerpen, boeken, interieurreinigers o.a. Cif spray, stompkaarsen, parfum, handgel, bingo spelletjes, dames maandverband en incontinentiemateriaal, armbandjes, kettingen, tasjes, tafelkleden, placemats, rietjes en nog veel meer!

Tijdstip: van 08.30 uur tot 10.30 uur

Voor mensen die zich moeten voortbewegen met een rollator, scootmobiel of rolstoel. Vergeet dit a.u.b. niet bij uw aanmelding door te geven. Uitzondering: mensen met beperkingen die afhankelijk zijn van een begeleider mogen deze uiteraard meenemen.

Voor overige bezoekers is het tijdstip: van 11.00 uur tot 15.00 uur (dan sluit de markt).

U kunt zich niet meer aanmelden voor de weggeefmarkt.