PR en Projectadviseur

Ons team

Myriam Vegers

Dag allemaal! Ik ben Myriam Vegers, oprichtster van deze mooie stichting en voordat ik met deze stichting ben gestart was ik sinds maart 2008 privé actief voor de armoededoelgroep. Ik vind dat armoede een gezicht moet krijgen. Het zijn mensen zoals u en ik, die hulp nodig hebben om er weer bovenop te komen. Na de oprichting ben ik gevraagd door het bestuur om erbij te blijven en dit vrijwilligerswerk doe ik met alle liefde en vanuit mijn hart. Ik coördineer en initieer projecten, hou me bezig met de PR en daarnaast ben ik vrijwilligerscoördinator. Tevens houd ik intakegesprekken en geef begeleiding aan mensen die dat hard nodig hebben, zodat ze weer kunnen groeien en deel kunnen nemen aan de sociale omgeving. Verder ben ik VN Ambassadeur Sociale Inclusie. Mijns inziens wordt er nog steeds te weinig aandacht besteed aan de armoede in Nederland. Zeker in deze moeilijke tijden. Ik hoop dan ook dat men ooit gaat inzien (daar waar het beleid wordt gemaakt) dat er veel meer hulp nodig is en dat er veel meer mensen in de armoede zitten dan gedacht. Ik heb in 15 jaar de armoede niet zien afnemen, integendeel! Zelf voel ik mij rijk in mijn hart omdat ik ondanks al mijn beperkingen zoveel mooi werk mag doen! Het is iets om dankbaar voor te zijn. Mijn foto is gemaakt door http://www.hugothomassen.eu/ waarvoor mijn dank!