Het bestuur van onze Stichting

Anton Vegers

Voorzitter

Ik ben geboren in Rotterdam, maar woon al 17 jaar in Bunde. Ik ben iemand die altijd voor een ander klaarstaat, het geeft me veel voldoening om iemand anders de helpende hand te kunnen bieden en een luisterend oor. Ik ben getrouwd en heb een volwassen zoon. Ik heb lang in de logistiek gewerkt en een opleiding Middle-Management gevolgd. Tevens ben ik Bedrijfshulpverlener (BHV). Ik ben te bereiken op info@stichtingveuldiechgood.nl

Peter Baan

Secretaris

Sinds 2007 woon in met veel plezier in Bunde, samen met mijn vrouw Gerdine en 4 jonge kinderen. In het dagelijks leven ben ik leerkracht op een basisschool, waar ik ook deel uit maak van het leiderschapsteam. Het was voor mij een hele eer dat ik gevraagd werd om deel te nemen aan het bestuur van Stichting Veul Diech Good. Ik zet me heel graag in voor mensen die hulp (in welke vorm dan ook) nodig hebben. Het geeft mij veel vreugde en geluk. Mogelijk heeft het te maken met mijn christelijke geloofsovertuiging, dat ik een warm hart heb voor mensen die het moeilijk hebben in de samenleving. Graag wil ik hen behandelen zoals ik zelf ook graag behandeld zou willen worden.

Bianca Quaedflieg-Boltong

Penningmeester

Ik ben Bianca Quaedflieg-Boltong, ik ben 53 jaar en woon in Bocholtz. Ik ben getrouwd met Lex en heb twee kinderen. In het dagelijks leven run ik samen met Lex een online administratiekantoor te Heerlen. Ik ben blij dat ik mijn kennis en ervaring kan gebruiken om de stichting te ondersteunen. Ik ga deze uitdaging dan ook vol enthousiasme tegemoet.

Mevr. Ekkerink-Reinders

Bestuurslid

Hallo allemaal, Ik ben Els Ekkerink-Reinders en reeds 6 jaar vrijwilliger binnen Stichting Veul Diech Good. Ik heb diverse vrijwilligerstaken binnen de stichting uitgevoerd en met die kennis zal ik vanaf 01-01-2023 de overstap maken naar het bestuur en daar mijn kwaliteiten inzetten. Ik ben zeer begaan met deze doelgroep en draag ze een warm hart toe!

Ambassadeur

Ambassadeur De heer E.G.M. Roemer, Gouverneur van Limburg is ambassadeur van onze stichting. De heer Roemer wil namens de Provincie Limburg - middels dit Ambassadeurschap - het belang dat Limburg hecht aan het verminderen van de armoedeproblematiek tot uitdrukking brengen. We zijn trots dat we op de warme interesse mogen rekenen van de heer Roemer voor wat betreft het doen en laten van de stichting.