Kerstactie 2021

Ook dit jaar gaat onze stichting 600 gezinnen blij maken!

Onze kerstactie wordt mede mogelijk gemaakt door het Elisabeth Strouven Fonds het Dr. J.C. Vaillantfonds , Stichting Armoedefonds en het Nationaal Fonds Kinderhulp waarvoor onze hartelijke dank namens ons bestuur en iedereen die via ons een bijdrage mag ontvangen.

Helaas kunnen we dit jaar geen kerstproducten aanbieden, omdat we vanwege overgang van onze loods geen plaats hadden om deze extra producten op te slaan. Het bestuur heeft daarom besloten dat al onze cliënten een mooie boodschappen cadeaubon ontvangen van € 50,-

Hiermee hopen wij dat de feestdagen  - ondanks de moeilijke situatie van velen onder u - toch een mooi moment mag zijn en dat wensen wij u allen ook van harte toe!

Ook de kinderen ontvangen een mooie cadeaubon van € 25,- zodat ze een leuk kerstcadeautje kunnen uitzoeken. Let op! uiterlijk 31 december 2021 moet u deze code verzilverd hebben.

Procedure 2021

Indien u een geregistreerde cliënt bij ons bent en alle gegevens zijn compleet, hoeft u NIET aan te vragen, dat gaat dit jaar automatisch.

In de week van 13 tot 19 december 2021 komt een chauffeur bij u langs om uw cadeaubon te bezorgen - u dient hiervoor thuis te zijn en te ondertekenen - en uiteraard hanteren wij een veilige coronaproof werkwijze met gepaste afstand en dat verwachten wij ook van u als cliënt. Deze informatie ontvangt u later in de brief die u hierover nog ontvangt.

Iedereen ontvangt vóór 13 december 2021 een email van ons, op welke dag en dagdeel onze vrijwilligers bij u langs komen om uw cadeaubon te bezorgen. Wij kunnen helaas geen exacte tijd zeggen, dat is afhankelijk van het verkeer en omstandigheden. Zorgt u er a.u.b. voor dat u op de genoemde dag en dagdeel thuis bent of in ieder geval iemand deze cadeaubon voor u kan aannemen en kan aftekenen.

Ook overige gezinnen/alleenstaanden die zich op of onder het minimum bevinden en woonachtig zijn in Zuid-Limburg mogen aanvragen voor zover als de voorraad strekt. U kunt nog steeds aanvragen.

Vóór 13 december 2021 ontvangt u bericht van ons of uw aanvraag is goedgekeurd. U kunt hieronder bij AANVRAGEN KERSTACTIE een aanvraag doen.

Opmerking: het kan zijn dat meerdere mensen tegelijk het formulier invullen, dan is het formulier even niet beschikbaar probeert u het dan later nog eens. Het formulier is beschikbaar vanaf 19-11-2021 om 09.00 uur.

Wij wensen u allen fijne feestdagen toe en een gezond, mooi en gelukkig 2022!

AANVRAGEN KERSTACTIE