Kerstpakket actie 2018

U kunt helaas geen kerstpakket meer aanvragen alle

400 kerstpakketten zijn gereserveerd.

Werkwijze 2018

Omdat wij vinden dat er onder onze doelgroep (te) weinig sociale contacten zijn en wij onze doelgroep dezelfde warmte en liefde voor de Kerstmis willen meegeven als waaronder de kerstpakketten zijn samengesteld, kunt u dit jaar uw kerstpakket in ontvangst komen nemen op locatie.

Redenen om het kerstpakket niet in ontvangst te komen nemen zijn: men is ziek, heeft een handicap of men behoort tot de ouderen doelgroep. Indien voor u deze redenen van toepassing zijn heeft u dit kunnen aangeven op het invulformulier.

Voor deze laatste groep worden de Kerstpakketten bezorgd op dinsdag 18 en woensdag 19 december, u ontvangt daarover op uiterlijk 14 december bericht.

Ophalen op locatie(s):

Dat zal zijn voor regio Beek, Sittard, Geleen en regio Parkstad, Schinveld, Brunssum enz. op zondag 16 december in Hoensbroek

Voor Maastricht en omstreken is dit op maandag 17 december

Het uitreiken van de kerstpakketten geschiedt in een kerstsfeer alwaar u ook kunt genieten van een hapje en een drankje en een praatje kunt maken met anderen en kennis kunt maken met onze vrijwilligers. Vrijwilligers die een week lang met liefde uw kerstpakket hebben samengesteld.

(de adressen en tijdstippen volgen nog)

Voorwaarden kerstpakketten actie:

Indien u reeds 2 keer een kerstpakket van onze stichting ontvangen heeft, is het geen garantie dat als u aanvraagt ook daadwerkelijk een kerstpakket krijgt. Dit om ook anderen de kans te geven een kerstpakket aan te vragen.

Als u GEEN kerstpakket van ons ontvangt, dan heeft u uiterlijk op zaterdag 1 december 2018 een bericht van ons gehad.

Wij behouden ons het recht voor om bij twijfel omtrent uw inkomsten een opgave van uw inkomen te mogen vragen. Indien u dit op verzoek niet kunt/wilt aanleveren zijn we helaas genoodzaakt om geen kerstpakket aan u te verstrekken.

Indien u redenen heeft aangegeven waarom u het niet kunt komen ophalen, ontvangt u uiterlijk op vrijdag 14 december 2018 een mail (of indien dat niet kan een telefoontje) wanneer de kerstpakketten bezorgd worden.

Indien u uw kerstpakket door een ander wilt laten ophalen dan kan dat, mits u deze persoon een handgeschreven machtiging meegeeft met een kopie van uw paspoort of identiteitsbewijs, zodat we duidelijk kunnen zien, dat het ook voor u bestemd is. In de machtiging schrijft u uw naam en de naam van degene die het voor u komt ophalen en u ondertekend de machtiging.

Indien u eventuele vragen heeft, kunt u bellen met mevrouw Els Reinders onder telefoonnummer 06-20766428