Budgetcoach

Dag allemaal, Ik wil me graag even aan jullie voorstellen.

Ik ben Susan Vranken-Schiepers, 50 jaar oud en woon in Maastricht.

Na jaren werkzaam te zijn geweest bij diverse (financiële) instellingen, ben ik al een aantal jaren werkzaam als zelfstandige om mensen te helpen met hun diverse financiële vragen.

Door mijn ervaring merk ik dat ik mensen de juiste richting kan geven, of direct kan helpen of (niet onbelangrijk) kan geruststellen.

Dat doe ik op verschillende manieren, o.a. als financiële coach, bewindvoerder, (levens) executeur of gewoon als mezelf.

Ik voel me betrokken bij Stichting Veul Diech Good die enorm veel goede initiatieven initieert en wil graag hier mijn steentje aan bijdragen.

Dus heb je een vraag of heb je problemen dan schroom niet en maak een afspraak voor het gratis spreekuur!

Dat is vanaf 2 februari 2023, iedere 2 weken op woensdagmiddag tussen 14.30 en 16.30 uur.

Je dient hiervoor wel eerst een afspraak te maken via telefoonnummer: 043 - 8524466.

Groetjes, Susan Vranken-Schiepers.