Generale Repetitie André Rieu op Vrijdag 9 december 2022 in het MECC

Wij Mochten met onze vrijwilligers en 178 cliënten naar de generale repetitie van André Rieu "Kerst met André" in het MECC op vrijdag 9 december 2022

Het parkeren bij het MECC was gratis met een grote dank u wel voor de inspanningen van Pierre Rieu en het MECC voor de sponsoring daarvan, top!

Wij danken André en Pierre Rieu van harte voor dit mooie, warme gebaar en ook dank aan alle orkestleden.

Reacties:

Lieve, lieve Myriam & Anton,
Samen met jullie hele team vrijwilligers staan jullie alle dagen klaar voor ons als cliënten.
Al zo vaak worden wij gesteund, gehoord en geholpen door jullie.
Altijd ben ik ontroerd en raakt het me, hoe goed jullie ons weten positief en gesterkt te laten voelen. Zo ook vanavond!
Dat ik de uitnodiging kreeg, ik was zooo enorm verrast! Ik kon het gewoonweg niet geloven dat ik naar André Rieu in het MECC mocht gaan!!!
Dolblij kwam ik de prachtig versierde zaal binnen. Het was gewoon af!
Zoveel mede-cliënten heb ik zien genieten.
Dit was betoverend en haast niet te geloven. Maar écht waar!
Ik wil jullie ontzettend bedanken voor deze mooiste dag in mijn leven. Ik zal dit echt nooit vergeten!!!

We bedanken iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt, deze geweldige avond !!
Ik heb genoten ervan 🥰❤💋 dankjewel.

Ook wij zagen ontzettend veel stralende mensen in de zaal, die net als wij hebben genoten van onze André, waar we trots op zijn! Dank u wel aan iedereen die dit mogelijk maakte.

Wat een top! Avond, heel erg bedankt dat we erbij mochten zijn!

Ik was er met mijn vader, hij heeft ontzettend genoten dat hij nu “live” erbij kon zijn, prachtig dank jullie wel!

Dit hadden we echt nooit verwacht dat we naar André Rieu konden gaan, het was prachtig! We voelden ons echt super en we waren heel blij dat we dit uitje mochten ontvangen. Jullie zijn echt toppers!

Ik had nooit verwacht dit mee te mogen maken, gewoon top!

Woww, dit was echt geweldig! de zaal en entree zo mooi versierd ik heb echt mijn ogen uit gekeken en dan die heerlijke muziek van André Rieu echt een super avond! Bedankt ook voor de koffie met vlaai! dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt.

Wij kunnen zelden ergens heen en hadden ons voor deze avond opgegeven. Maar wat hebben wij genoten! dank jullie wel!

Wij danken jullie voor deze mooie avond maar zeker ook veel dank aan André Rieu dat hij mensen die weinig te besteden hebben dit gunt, top!

Niet verwacht en toch kon ik dan eens erbij zijn ik heb staan kijken en genieten van alles en voelde mezelf gewoon heerlijk en stralend, super bedankt!

Met al mijn beperkingen kom ik niet vaak buiten, maar ik ben nu dan toch weer eens weg geweest en het is zoals ze zeggen: André Rieu is gewoon geweldig, je moet het hebben meegemaakt! dank aan iedereen die dit mogelijk maakte voor deze heerlijke ervaring!

Ik kom nooit in het MECC en zeker nooit bij André Rieu. Niet omdat ik dat niet wil, maar omdat ik er de centjes niet voor heb. Als je deze geweldige ervaring dan aangeboden krijgt dan waan je je in de hemel. Ik heb super genoten van alles heel erg bedankt aan iedereen!

Het avondje Andre Rieu was fantastisch, dat heb ik samen met iemand van mijn pgb team gedaan. Dank jullie wel!

Ik was met mijn begeleidster bij André Rieu en zie dat normaal alleen op tv. Wat een super ervaring om er zelf bij te kunnen zijn. Heel veel dank aan iedereen daarvoor.

Wat lief van André Rieu om ons uit te nodigen, bedankt voor deze mooie avond we hebben heel erg genoten!

Wij waren met zijn vieren naar het MECC gegaan, 2 gezinnen en willen ons graag bedanken voor dat mooie gebaar van André Rieu. Maar ook dat jullie dit voor ons mogelijk maken! We hebben een onvoorstelbare mooie avond gehad met heerlijke muziek, dank jullie wel!

Ik was enorm blij om een keer bij André Rieu te zijn want ik ben een enorme fan! Maar mij ontbreken de mogelijkheden om erheen te gaan, helaas. dit was meer dan fantastisch! dank jullie wel!

Wat een heerlijk gevoel om te kunnen genieten van de muziek van André! top! ik heb enorm genoten dank jullie allemaal vanuit mijn hartje!

Ik keek al uit naar jullie kerstmarkt en dan kwam er ineens ook nog een uitnodiging voor André Rieu, dat had ik niet verwacht! maar....ik was er ontzettend blij mee, bedankt!

Mijn moeder heeft op de kindertjes gepast en mijn man en ik konden heerlijk ontspannen bij André Rieu, wat geweldig! heel veel dank aan iedereen!

Helemaal top, dank jullie wel!

Ongelooflijk, maar wat jullie allemaal doen, geweldig en wat hebben we zitten te genieten!

Wij zijn stralend naar huis gegaan het was prachtig! het decor, het licht de entree en die geweldige muziek, heerlijk! veel dank voor alles.

Dit uitje kwam voor ons zeer onverwacht en we hadden dit niet gedacht mee te mogen maken. Des te meer hebben we ontzettend zitten te genieten met zijn tweetjes. Helemaal geweldig dat we dit mee mochten maken en zeker van harte bedankt!

Wat zijn wij trots op André! een geweldige muzikant, die de hele wereld verovert met zijn heerlijke muziek en nu konden we er zelf bij zijn. Helemaal geweldig! grote dank!

Genoten, genoten en genoten! Top!

Een uitje heel onverwacht maar des te meer genoten ervan, bedankt!

Gewoon super om dit mee te mogen maken!

De heerlijke muziek van André en het Johan Strauss Orkest heeft mijn hele week goedgemaakt, daar waar ik heb zitten piekeren dat ik steeds tekort kwam, dank jullie wel!

Toppers zijn jullie, bedankt voor dit gewellllldiggeeee uitje!!

Enorm blij om dit mee te mogen maken, bedankt!

Heel veel respect voor André dat hij dit mogelijk maakt en voor jullie, geweldig!

Gewoonweg heerlijk genoten van dit uitje!

Genoten van alle prachtige dingen die ik zag en hoorde, wat een fijne avond!

Dit was super en wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar @ enorm genoten!